.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

تیــــکــــه هـــــای باحـــــــال ...!!!


دوستان به صفحه ی اول هم سر بزنید
قول میدم پشیمون نشید


حقیقت ته خیاره

اشتهام عینکی شده (چیزی نمونده کور بشه)

زشت اونه که یه پیرزن تو خیابون شلوار لی پاش کنه و با موتور تک چرخ بزنه

اگه کسی از دست من دلخوره، دلشو بخوره

اگه باد بیاد کج میشه (قد بلنده)

یه پارچ آب بریز تو لیوان به من بده

یه دونه ای ، اگه دوتا بودی میبسمت به گاری

همچی میزنمت که عرش خدا بلرزه

بمون یه چای سیخ بزنم واست

شما شدی ناصرالدین شاه، ما شده ایم اصغر شیره ای؟

این روزا همه از من شماره میخوان شما چطور؟

یه دهن گنده دیگه.... یه پسر بی مصرف دیگه

از اقبال بدم آینه فروش شهر کورا شدم

بنده ی خدا به امان خدا

این عشق کاغذی رو فراموش کن
این لباسی که پوشیدی داره به تنت گریه میکنه
نگاه کردن بهت کفاره داره، چه برسه حرف زدن باهات

حیا رو خورده، آبرو رو قورت داده

قرار نیست هرچی که لایق خودته، تو دهن من بزاری

دکورشون که مال عهد دقیانوس بود

برو کنار قلتک شهرداری اومد(چاق بودن)

دماغت رو کشیدی بالا، چشات سبز شده

مگه خیار دیدی که اینقد نمک می پاشی،نمکدون

یکی تو راست میگیری، یکی چوپان دروغگو

تو مغزش دور برگردون زده

طرف شیش هیچ به گاو باخته

گاو پیشت پروفسوره

خدا آدمو خر بکنه، گرفتار خر نکنه

الهی موش کور بخورتت که نفهمه چی خورده

پینوکییو آدم شد تو هنوز آدم نشدی

لطف کن محبت نکن

آدم تو شهر سگا گربه ی شهر باشه، اما اینقد زن ذلیل نباشه

کم پیدایی الحمدالله

حرف نزنی نمیگن لالی

زندگی توام که با خط یا شیر میگذره

خوش اومدی به درک

چقد گفتم خریت مد نشده، دنبال لباسش نگردین

چوب کاری میفرمایین

باور کن دیگه به اندازه ارزنی تو دلم جا نداری

خیلی سر به زیری ، به تیر برق نخوری

حیف اونایی که مردن و صدای تورو نشنیدن (بدصدایی)

دست میدی، باهاس انگشتاتو بشماری

حرف یومیه اش رو بلد نیست بزنه


دوستان به صفحه ی اول هم سر بزنید
قول میدم پشیمون نشید
نظرات 104 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:37 ب.ظ http://alone-torobche.blogfa.com/

سینا لینک شدی زود منو لینک کن زودییییییییییی

Shado\/\/ LovE <3

توضیحات هم بنویس : وبلاگ آرش

دیگه چیزی نمیخوای بنویسم؟
تارف نکن ببا ایکبیریه منی تو آرش عشقم

هستی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ب.ظ

بیا بزنیم تو کار نمک جون داداش جواب میده محصول از تو سرمایه از من چطوره

خوبه
موافقم
من ۷۰ تو ۳۰ خوبه؟

هستی سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

نه دیگه داری نامردی میکنی داشتیم اصلا دلت اومد با هستی این کارو بکنی

کدو کارو؟
مگه من هستی و چکار کردم؟

sara دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ب.ظ

خدا شفات بده
حال کردم با تیکه هات
اشکال نداره تو کتابی که دارم می نویسم ازشون استفاده کنم؟
امیدوارم اشکال نداشته باشه

na baba , halale

باران دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ق.ظ http://سایت

ایول حرف نداشت اسفاده میکنم ولی یه خورده کم بود

به بزرگی خودتون ببحشید

نیلو جون پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ

هیییییییییییییی خیلی باحال بود دادا خندیدیماولی ایول خدااییش سنگ پای قزوینی

nazare lotfete:))

سبا سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.sababozorgnia@yahoo.com

بابا بیش ترو بلد بوووودیم ولی کلک بعضی هارم خودم ساخته بودم از کنجا گرفتی

یلدا سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ق.ظ

حال کردم ولی بیشترشو بلد بودم

yekam be man yad bede khob :((

فاطمه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ق.ظ

ایول
خوشم اومد.
کم بود

شرمنده دیگه :دی

حسین دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:58 ب.ظ http://hoseeinnafare.blogfa.com

سلام داداش خوبی خیلی تیکه های زیبایی بود

خواهش میکنم

فاطی جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:29 ب.ظ http://firstrainbow.blogfa.com

اق سیناحال کردم دمت گرم..حسابی مفیدبودبرام

نوش جانت!
ایشالا به کارت بیاد :دی

نعیمه سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ب.ظ

خدایی باحالی بابا شیطونو درس میدی با اینکه بعضیاش تکراری بود ولی خیلی باهات حال کردم. بی اجازت کپی کردم که تو رمانم استفاده کنم ازش.
چون دیدم واسه سارا نوشته بودی حلاله هاااااا.
دمت جیییییییییییییییییییییییززززززز

به سارا اجازه دادم!
به شما که ندادم

نعیمه چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:41 ب.ظ

چه معنی میده وقتی جواب نظراتو نمیدن هی بیای سر بزنی
وااااااااااااا لللللاااااااااااااا
دیگه نمیام
چون نه اپدیت میشه نه جواب میدی سیییییییییییییناخان
با اینکه بهترین وبیه که دیدم ولی:
نمی اااااااااااام

من که همش آپدیت میکنم!
ولی اصن حواسم به نظرات این پست نبود که بدم!
دیگه ببخش شما

pardis پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

kheiyli bahal booodan misii

خواهش میکنم

shadi پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:28 ب.ظ http://shdshadi.blogfa.com

نخند کرم دندونات سرما میخوره
باحال بید ولی کم.

نگرانه منی؟

nafas شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:10 ب.ظ

dame shuma gosht kob

گوشن کوب؟

آراد شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:12 ب.ظ

مزخرف بود

لفط داری شما

ava چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ

khili bawhal bud...ama khodam bhtr za ina balad budm vali mc aziiiiiiiiiiiiiiiiza

.... پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام
عاغا ما اخرش نفهمیدیم کپی کنیم یا نه





ولی خب من کپی کردم با اجازه صاحبش

g جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:44 ب.ظ

چه دینارها که ناحق گشت حقیر

نگار جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:41 ب.ظ http://negar11s.blogfa.com

باحال بود خوشمان امد
ولی خب حوصلم پوکید
پرواز کرد حوصلم حوصلم سقوط کرد:قلب:

مهرشاد جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ب.ظ

بابا این تیکه ها قدیمی شده.خودم دارم یه وبلاگ میزنم بیاید اونجا حال کنید با تیکه هام

مانی شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:53 ب.ظ

باحال بود خوشمرام خوشم اومد بوس

roxana یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:07 ب.ظ

فقط میتونم بگم لایک داری:قلب

ایدا سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:48 ب.ظ

عالیهههههههههههههههههههههههههه

D پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:10 ب.ظ

ممنونم دوست داشتم بازم تیکه بزار

رها دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ب.ظ

هی بدنبود

ارمیتا پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:37 ب.ظ http://ARMITA111.BLOGFA.COM

وای خدایا من خاک به سر حرفاتم

فاطی شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:59 ب.ظ http://khodayemehraboona.blogfa.com

بدوووووووووو بلینکم زوووووووووووووووود وبت قشنگه با تیکه هات هم حالیدم

باشه

غقف دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:43 ب.ظ

ثف

هان؟

حانی دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:40 ب.ظ

خوب بود
اورین

خاهش میکنم

تینا شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام.خیلی خوب بودن کلی خندیدم دممممممممممت هاااااااااات

خواهش میکنم

محیا دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ق.ظ

خداییش خجالت نکشیدی با این جملات عهد بوقت؟واقعا که

من کلا آدمه خجالتی ای هستم
جالا چرا انقد عصبی؟

sanaz دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:23 ب.ظ

salam kheyli bahal boood mic jojo

خواهش میکنم

آرزو دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:39 ب.ظ http://mehrab-eshq.blogsky.com

سلاممممممممم لینک میفرمایید که ما لینک بفرماییم ؟

چشم

نادم دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:08 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

می گفتند: ” سختی ها نمک زندگــــــی است “ امّا چرا کسی نفهمید که ” نمــــــک “ برای من که خاطراتم زخمی است، شور نیست؛ مزه ” درد” می دهد!

درد...

sanaz سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ق.ظ

ghorbunet.age mishe bazam bezar kheyli hal kardam mi30

خواهش میکنم!
بازم گذاشتم! اگه بقیه صفحه ها رو نگاه کنی میبینی

sanaz سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:22 ق.ظ

chera parchamam avaz shod :(

نمیدونم والا
حالا عصبانی میشی چرا؟

آرین سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:15 ب.ظ

مسخره ها

sanaz چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:08 ق.ظ

حالم گرفتسسسسسسسسسسس میشه غمگینم بزاری؟

youtab جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:59 ق.ظ

چه شکلک خوجملی برعکس متن ها|:آخه اینم د تیکه به طرف اینارو بگم فکر میکنه گوشام مخملیه|:
ولی دستت درد نکنه بازم بهتراز هیچی بود خوب وقمو تلف کرد

خواهش میکنم

bahar جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:25 ب.ظ

khaili jaleb booooooooooood

anakin سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:39 ب.ظ

Wow
خیلی باحال بودن مرسی

از 91 تا الآن کامنت داری؟

آره

سها جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:30 ق.ظ

عالی بودن

پژمان دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:22 ب.ظ

اینم تیکه کلام من: پژمان هیچ وقت اشتباه نمیکنه

سحر سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:28 ب.ظ http://gmail.com

بدک نبببببببببببببببببببببببودددددددد

mina جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:16 ب.ظ http://6tadivoone.blogfa.com

salam ba ejaze shoma baraye romanam copy kardam
daste shoma dard nakone chera zahmat keshidi hala keshidi yekam bishtar mikeshidi

من اجازه ندادم که

فاطمه1378 سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:42 ق.ظ

کم بوووووووووووووووووووووووووووود:::

یه بنده ی خدا یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:40 ب.ظ

مطمئنی باحال بود؟؟؟؟؟؟؟
به درد قرن بووووووووووووق می خورد!!!!!

بتوچه دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:39 ب.ظ

هی همچین بدک نبود درکل ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد