.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

دبیات فارسی/فیسبوکی

شنیدین میگن به جای "لول"از ماخ(مردم ازخنده)استفاده کنید؟

...بااجازه بزرگان درصنعت فیسبوک، دراین پست چندکلمه جدیدبه ادبیات فارسی/فیسبوکی اضافه میکنیم

تاخ:
...ترکیدم ازخنده

پاخ:
پوکیدم ازخنده

جاخ:
جیشیدم ازخنده

جخاخ:
جرخوردم ازخنده

سشاخ:
سرویس شدم ازخنده

بشاخ:
بـیهوش شدم ازخنده

پشاخ:
پخش شدم ازخنده

پشکااخ:
پهن شدم کف اتاق ازخنده

بک جَکاکا:
با کاردک جمم کنید ازکف اتاق

بمبمطب:
بذارمابه مرگه طبیعی بمیری
نظرات 3 + ارسال نظر
هستی پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ

ولی فکر کنم ادبیات فارسی نمکیه

همه چی با من نمکیه
D:

هستی پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ

پس نمکی جان وقتی هفت درو بستی چرا یه درو نبستی

مدلشه..........

هستی جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ق.ظ

بپر از سر کوچه یه اهنگر بیار بدو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد