.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

تنهایی یعنی

تنـــهایی یعـــنی :

عاشقشـــی ولـــی حق نداری بهش زنگ بزنیـــ

چون اون دیگه تنها نیستـــ…. :(
نظرات 31 + ارسال نظر
naC شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ

هههههههههههههههههههه.E؟

... پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:37 ق.ظ

ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪﮐﻪ ﺷﺎﯾﺪﮐﻢ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪﺩﻭﺳﺘﺖ
ﺩﺍﺭﻡ ﯾﺎﺷﺎﯾﺪﺍﺻﻼﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﻧﯿﺎﻭﺭﻧﺪﺩﻭﺳﺖ
ﺩﺍﺷﺘﻨﺸﺎﻥ ﺭﺍ...ﺑﻬﺸﺎﻥ ﺧﺮﺩﻩ ﻧﮕﯿﺮﯾﺪ!ﺍﯾﻦ
ﺁﺩﻣﻬﺎﻓﻬﻤﯿﺪﻩ ﺍﻧﺪﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺣﺮﻣﺖ
ﺩﺍﺭﺩ،ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﺩﺍﺭﺩ... ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ
ﮐﺎﺭﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻭﺍﻗﻌﯽ
ﺭﺍﻣﯿﻔﻬﻤﯽ...ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ ﮎ ﻫﻤﻪ
ﮐﺎﺭﻣﯿﮑﻨﺪﺗﺎﺗﻮﺭﺍﺑﺨﻨﺪﺍﻧﺪ...ﺗﺎﺗﻮﺷﺎﺩﺑﺎﺷﯽ...ﺁﺯﺍﺭﺕ
ﻧﻤﯿﺪﻫﺪ...ﺩﻟﺖ ﺭﺍﻧﻤﯽ ﺷﮑﻨﺪ...ﺑﻪ ﻫﺮﺩﺭﯼ ﻣﯽ
ﺯﻧﺪﮐﻪ ﺑﺎﺗﻮﺑﺎﺷﺪ «ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺭﺍﻣﯽ
ﺳﺘﺎﯾﻢ»

... پنج‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:19 ق.ظ

ﺭﻭﺯ ﻣﺮﮔﻢ ﭼﻪ ﺭﻭﺯ ﺷﻠﻮﻏﻴﺴﺖ
ﭼﻪ ﺩﺭﺩﺍﻭﺭ ﺍﺳﺖ ،ﻫﺮﻗﺪﺭ ﮐﻪ ﻧﺒﻮﺩﻱ ﺍﻣﺮﻭﺯ
ﻫﺴﺘﻲ
ﭘﺮﻧﮓ ﺗﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﻴﺸﻪ
ﺯﻳﺮ ﺗﺎﺑﻮﺗﻢ ﺭﺍ ﻣﻴﮕﻴﺮﻱ؟؟!
ﭼﺮﺍﺍﺍ ؟؟!!
ﺗﻮ ﮐﻪ ﻣﻴﺪﺍﻧﻲ ﺍﺯ ﻫﺮ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺍﻱ ﺣﺴﺖ ﻣﻴﮑﻨﻢ.…
ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺟﺴﻢ ﺑﻲ ﺟﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﻫﻮﺍﻳﻲ ﻣﻴﮑﻨﻲ؟؟
ﺳﺮﺩ ﺷﺪﻡ،ﺑﺦ ﺯﺩﻡ
ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺩﻳﮕﺮ ﭼﻴﺰﻱ ﺭﺍ ﺣﺲ ﻧﻤﻴﮑﻨﻢ
ﻭﻟﻲ ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﺩﺳﺘﺎﻧﺖ ﮔﺮﻣﻢ ﮐﺮﺩ
ﺑﺒﻴﻨﻢ ﺩﻳﮕﺮ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺍﻥ ﻧﻴﺴﺘﻲ ﮐﻪ ﮐﺴﻲ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺎ
ﻣﻦ ﺑﺒﻴﻨﺪ؟؟
ﺍﺷﮏ ﻣﻴﺮﺯﻱ؟!!ﭼﺮﺍ؟؟!!
ﮔﻔﺘﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﮔﻔﺘﻲ ﺑﻤﻴﺮ.…
ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺣﺮﻓﺖ ﺭﺍ ﺯﻣﻴﻦ ﻧﻨﺪﺍﺯﻡ..…
ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺭﺍ ﻣﻴﺒﻴﻨﻲ..…
ﮔﻞ ﺭﺯﻱ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺍﻭﺭﺩﻱ ﺍﺭﺍﻣﺶ ﻧﻤﻴﮑﻨﺪ.…
ﺟﻔﺎ ﮐﺮﺩﻡ …ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ ﺍﻭ،ﻓﻘﻂ ﺍﻭ ﻣﺮﺍ ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ﻱ
ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺎﺗﻢ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺷﺖ
ﺍﻣﺮﻭﺯ،ﺍﻳﻨﺠﺎ،ﺍﻳﻦ ﺧﺎﮎ ﺳﺮﺩ؛ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻥ ﭼﻴﺰﻳﺴﺖ
ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﻦ ﺧﻮﺍﺳﺘﻲ
ﻭﻋﺸﻖ ﻭﻋﺸﻖ ﻭﻋﺸﻖ
ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻥ ﭼﻴﺰﻱ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺑﺮﺍﻱ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ
ﻋﺸﻖ ﻭ ﻣﺮﮒ ﺗﺮﺍﮊﻳﺪﻱ ﺯﻳﺒﺎﻳﺴﺖ ﻧﻪ؟؟؟!!

الناز جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:14 ق.ظ

سیمکارتم سوخت :( دلم واست تنگ شده

الان میگی؟؟؟

الناز جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ق.ظ

سینا یعنی گوشیم سوخت :/ جیغ درست شد اس میدم.. تو کنکور موفق باشی نمکدونم

الناز نگرانت شده بودم!! :(
واسم دعا کن

eli سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:02 ب.ظ

emtehanet chetor bood? khoobi/ fek kardam pm ro nemibini
rasti koooooooooft

بد نیود! اختصاصی خیلییییییییییییییییییییییییییییییی سخت بووووووووووووود
چرا نبینم؟ مگه کورم؟

الی سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:04 ب.ظ

راستی پس پس میگفتم؟؟
هر روز پیام میزارم بخوووووناااااااااااااااا

هر شب میام میخونم نه هر روز!

الی سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:47 ب.ظ

ههه میگما اولین نظری که دادم و اینجا دیدن ههه قد تابلو خو بپاکش جیغ

لازم نیست بگی
خودم قبلا پاکش کردم

الی چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:00 ب.ظ

بداخلاق اصن قهرم... پاک نکردی دیروز دیدمش... راستی منم خوبما نگران نباش

کجا دیدیش؟ ادرشسو بده!

چرا گوشیتو درست نمیکتی؟

الی چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ب.ظ

به تو چه هان ؟ خخ یارانم و نگرفتم درس کنم ..خو هر شب بیا بخون... دروغ گو کجا دلت تنگ شده

میزنم نصفت میکنما! خپل
من که الناز نیستم دروغ بگم

الی چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 ب.ظ

کیا میای سایت؟ هق هق

هر دقیقه

الی پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:55 ق.ظ

کجا هر دقیقه میای؟ دهع

tu ghalbet :

الی پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:57 ق.ظ

جیغ پرو شدیا جرات داری بزنی؟؟؟؟؟؟ خو با من گشتی دروغ گو شدی بعله

چرا جرات نداشته باشم؟ بچه ی مردم رو از راه بدر کردی

الی پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:54 ب.ظ

بچه ی مردم همه رو حریفه والا زبون دراز هم که هس

بچه مردم جلو الناز باید لنگ بندازه

الی پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:52 ب.ظ

جواب اسم و ندادیا

الناز ثبت نام کردم به اسم : sina.namaki
ولی صبا که نمیتونم بیام!!
من تا ظهر خوابم آخه

الی جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:06 ق.ظ

اصن بخاطر منم که شده بیدار میمونی بعله

به خاطر تو که هر کاری میکنم!
ولی خب ساعت 7 بیدار نمیشم! چجوری بیدار شم؟

الی شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:40 ق.ظ

دیگه اون سایت نمیرما جیغ ... اون نیم بازی کهذگفتی چیه؟ اون و بزار دانلود کنم

چرا نمیری؟ باشه میزارم

الی شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:07 ب.ظ

من دیگه سایت نمیرم فقط میام اینجا جوابت و میدم و میرم... بعد بگو چه جوریه

میگم چرا نمیری؟؟
بیا اینو دانلود کن!
http://dl.asia4.expressleech.com/7/3y2nwyjfourn7h/Nimbuzz_1.1.jar

الی شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:23 ب.ظ

این و زدم هیچی نمیاد که پروفسور... چون دیگه حوصله ندارم خو به تو چه هان

الناز چجوری زدی مه هیچی نمیاد؟ من میزنم دانلود میکنه که!!
حالا الناز این پستی که الان گذاشتم . منظورم همین مخاطب خاصه!
اونجا که استمتو نوستم .روش کلیک کن ببین میشه؟

الی یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:51 ق.ظ

زدم دانلود کردم .. الان این چه جوریه خو

انقد خنگ بازی در نیار !
برو ثبت نام کن دیگه

الی یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:08 ب.ظ

اه از دست این سایتت از صبح دارم پیام میزارم نمیاد... باهوش جایی واسه ثبتنام نداره یه صفحه نارنجیه وسطش حروف ان هس یه گزینه هم بیشتر نداره میزنم هیچی نمیاد

الناز وبلاگ هیچ مشکلی نداره! از صبح تاحالا 10 تا نظر داشتم!

ببین تو همون صفحه ی نارنجی
create accunt رو بزن!

الی سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:59 ب.ظ

همچین گزینه ایی نداره باهوش

میخوای خودم یوزر واست بسازم؟

الی چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:25 ق.ظ

اه بابا میگم هیچی نداره فقط یه صفحه نارنجیه دهع... شاید برنامه به گوشی نمیخوره

خب میگم میخوای خودم واست یوزر بسازم؟

الی چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:31 ق.ظ

به فرض تو درس کردی خو؟ من چیکارش کنم

الی چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:05 ب.ظ

نمیدوتم تو صفحه میگه چی و چک کنید جیغ

یعنی اصلا اونجا که یوزر و پسورد میخاد, نمیاد؟

الی چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:54 ب.ظ

ههههه تو تازه گرفتی چی میگم؟ نه خو نداره... چند روز کجای؟

آره تازه فهمیدم!
الناز برو یه موبایل فروشی بده واست درستش میکنن!
کاری نداره! همش 1 دقیه طول نمیکشه!

الی پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 ب.ظ

کرج چرا؟ برم بگم چی؟

خونه عمو! تفریحی
برو بگو این نیمباز به اینترنت وصل نمیشه!درستش کن

الی دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:13 ب.ظ

یعنی پیام نزارم.... بعد میگه دو.... والا

هان؟
منظورتو نفهمیدم الناز

الی سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:49 ق.ظ

هان و کوفت. من پیام نزارم یه حالمم نمیپرسی؟؟؟؟:(

خب چجوری حالتو بپرسم ؟؟ :((((((((((((((((((
گوشی که نداری

الی چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:11 ب.ظ

مرض همینجا یه پیام میزاشتی میومدم میدیدم ذوق مرگ میشدم

الناز بابا بخدا مسافرت بودم!
همش تو راه
وقت نمیشد زیاد پای نت باشم!
هرچی هم زنگ زدم خاموش بودی! گوشیتو روشن کن

الی پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:46 ق.ظ

چه ربطی این همه جواب مردم و میدادی وقت داشتی؟؟؟قهرم اصن

صب کن یه پست اختصاصی میزارم واسه الناز!
راستی نیمباز درست نشد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد