.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

فاتحه خوندن در شیراز

فاتحه خوندن در شیراز


نظرات 6 + ارسال نظر
هستی یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ

نکه دزد زیاد شده واسه همینه راستی اهنگ وبت خیلی گشنگه

اگه قشنگ نبود که اهنگ وب من نبود

هستی جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ب.ظ

نه دیگه اهنگ قبلیه زشت بود ولی اهنگ وب تو بود

نه نشد!!
آهنگ وب من همیشه قشنگ بوده!!
چشمای شما زشت دیده اونو

هستی جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ

باید بگی گوشای من زشت شنیده دکترجان ای بابا ازادی بیانم نداریم

من دیکتاتورم

هستی شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ

خو پس منم شنل قرمزی ام

به هم میایم نهههههههههه؟

هستی پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ب.ظ

نه بیشتر به پسر شجاع میاد

نه اگه توجه کنی به همین بیشتر میاد

هستی سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ب.ظ

توجه توجه توجه توجه نه دیگه بیشتر توجه کردم دیدی که همون پسر شجاع ولاغیر

رو حرف من حرف نزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد