.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

عکس جالب

عکسی باحالیــــه , نه؟؟


نظرات 5 + ارسال نظر
sanaz چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:42 ق.ظ

واااااااااااااااااااااای این دیه چه جوریشه. ولی جالب بود با اجازه کپی میکنم میزارم تو fb خخخخخخخخخخخخخخخخ چیکا کنیم دیه باید دل مردم و شا کنیم . میسییییییی

خواهش میکنم! نوش جونت

sanaz چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:03 ب.ظ

وااااا نمیخورمش که گذاشتمش تو fb . میگی نوش جونت

گفتم نوش جونت که اگه هم خواستی بخوری!
کار بدی کردم؟

sanaz چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:12 ب.ظ

واااااا چیو قراره بخورم دوش حمومو یا یارو رو

من اختیاره تام بهت دادم که هرچیو دوس داشتی بخوری

sanaz جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 ق.ظ

astaghforolaaaaa che harfaaaaaa. khoda margam

من بی ادب نیستم

sanaz شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:00 ب.ظ

حتما من بی ادبم. اه حوصلم سر رفته تو اینم که چیزی نداری

یه چیزی گذاشتم که حوصلت سر نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد