.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

ورودی های جدید دانشگاه!

تصور ما از ورودی های جدید =)))

تصورات مارو خراب کردید


نظرات 3 + ارسال نظر
mahsa شنبه 19 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:44 ب.ظ

میخام املت درست کنم ربــــــمون تموم شده :||

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

کی میــــاد یه رب بده ؟؟؟؟؟؟ :|

behnam یکشنبه 2 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:03 ق.ظ

خانم های عزیز من توصیه میکنم هنگام دادن امتحان گواهینامه یه عکس سه در چهار هم از افسرتون بگیرید و توی داشبورت بزارید
.
.
.
.
.
.
.
تجربه نشون داده اکثر آقایون تمایل دارن بدونن کدوم خری به شما گواهینامه داده !

behnam پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:08 ب.ظ

میدونین من قبض اینترنتمو چجوری پرداخت میکنم؟؟؟
میزارم رو ماشین دخترا. فک میکنن جریمه شدن
خودشون پرداخت میکنن!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد