.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

آموزش نفس گیری با فین

دیشب رفته بودم استخر!
به حالت جوگیر شنا میکردم! یکی از غریغا که اشنا هم بود  منو دید!
گفت برو ببینم چجوری میری!!
خلاصه منم رفتم و برگشتم! گفت خوب بود !
شنات عالیه فقط  عجله نکن تو دست و پا زدن!!
بعدشم سعی کن حرکت دستات رو هماهنگ تر کنی!
منم گوش میدادم! واسه تایید حرفاش گفتم باشه! واسه اینکه بدونه به حرفاش گوش میدم،
اومدم یه سوالی بپرسم:
گفتم مشکلم تو نفس گیریه!
این دوست عزیز هم میخواست راهنمایی کنه
گفت وقتی دماغت پره چجوری فین میکنی؟؟؟ (فین کردن بدون دست)
وقتی سرت تو آبه فین کن بعد بیا بالا نفس بکش
منم مثه مونلا نگاش کردم، گفتم چجوری؟؟

بنده خدا عملی گفت اینجوری:

فیـــــــن


مفش زد بیرون

:| :)))))))))))))))))))

نظرات 1 + ارسال نظر
مگهان پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:10 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

یاد افسانه مربی شنای خودم افتادم :-))))))
هی میگفت فینننن کن :-)) میای رو !!!

کاش فقط میگفت فین کن :)))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد