.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

َشارژ میخوای؟

شــــارژ میخوای؟

عمه ننــــه جان چیزه دیگه نــــمی خوای؟

مزه نمیده

اصن پارو از زیر پتو ندی بیرون خواب مزه نمیده!!!!

شناخت زنان

من دیگه چیزی نمی گم


شارژ شگفت انگیز

نیــــاز فــــــــوری به یک دوست دختـــــــر دارم
سیمکارت ایرانسلم رو شارژ شگفت انگیز کردم

مهلتش فردا تموم میشه....

حیفه :|

جالبه

جــــالبه نــــه؟
آره خیــــــــــــلی جــــالبه


هدیه به دوس دخترتون

بهترین هدیه به دوس دخترتون

واسه تولدش


آئودى آر هشت

چند وقت پیش تو سعادت آباد آئودى آر هشت دیدم 

داشتم به این فکر میکردم که

من تو نیدفوراسپید هم پولم نمیرسه اینو بخرم 


دماغ عملی

آغا میخواد خوشتون بیاد , میخواد نیاد...
اما به نظر من ازدواج با زن دماغ عملی
ریسکش , از سرمایه گذاری تو بورس بیشتره...
آخه بچه ی بیچارت چه گناهی کرده؟؟؟



اعتراف

خیلی نشـــستم فک کـــردمـــ 

به این نتیجه  رســـیدم کهـــ

بعضـــی چیزا رو دارمـــ

بعضـــی چیزا رو هم نــــــدارمـــ

یه مــــــثال میزنمـــ متوجه بشــــــید:

مثلا معرفــــــت دارم ولی لنــــــگه ندارمـــ

چرا خواننده نشدم؟؟

یه بار با بابام دعـــوام شــــــد.

ولی چون امکانـــات نداشتم نتونســـتم خواننـــده بشمـــ

خلاصه اینکه دیگه بیخیـــال شدمـــ.رفتم باهاش آشتـــی کردمـــ

دختر خوب؟؟

من دنبال یه دختـــر خوب , با ادبـــ ,با شخصیـــت

,سر به زیر , چشـــم پاک و اهل خانوادهـــ ..... میگردمـــ

نه برای اینکه دوس دخترمـــ بشهـــ

نه برای اینکه همسرمـــ بشهـــ

نه خـــدا به سر شاهدهـــ

واسه این میخوامـــ که بینـــم چه شکـــلیه اصلا..!

کارخونه سوسیس

از وقتی یادمه همه یه فامیلی داشتن

که یکی از آشناهاشون رفته بود کارخونه ی سوسیس و کالباس

رو دیده بود که از گوشت خر و موش و گربه درست میشه!


شما رو نمیدونم؟

باز اومدم

بازم سلام

یه چند وقتی بود مشکلاته زندگی اعم از زن و بچه و ...


اینا نزاشت بیام نت و بلاگ رو آپ کنم!

اما کور خونده. هرجور شده بازم برگشتم


اینم قیافه ی من این چند وقت که نبودم: