.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻣﺠﺮﺩﻯ


ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﻃﺮﻑ ﺗﻮ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻣﺠﺮﺩﻯ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ
ﺩﻧﯿﺎﺭﻭ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻪ.
 






ﺣﺎﻻ ﺯﻥ ﮔﺮﻓﺘﻪ؛ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﮐﺎﻧﺎﻝ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﻮ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻪ :))

دخترا تو عروسی


قیافه بعضی از دخترا وقتی تو عروسی نشستن و نمیرقصن :))







ببیـــــنم؟

ببینم عکسم چجور شد؟؟

موزرسکی

زراوفسکی والیبالیست روسیه بود که خیلی هم رو عصاب بود!

و اون کناریش هم دریافت کننده تیم ملی



عاقبت زن گرفتن!

حالا هی من بگم زن نگیرید!
باز شما برید بگیرید!!
ببینید آخرو عاقبت زن گرفتن رو ...


دختر فرانسوی

ایشون طرفدار فرانسه تو بازی آلمان - فرانسه هست!

سواله من اینه که آلمان چجور دلش اومد فرانسه رو ببره؟


دیس ایز مای بوی

دیس ایز مای بوی


شاهکار شهرداری اهواز

آقا جان  روزه خواری در ملع عام بی احترامیه به روزه خواران!
میفهمیـــــد؟

از من گفتن بود. انقد بی احترامی نکنید

درباره ی الی


لازم نیست مرا دوست داشته باشی
من تو را به اندازه ی هر دو مان دوست دارم



عباس معروفی

وقتی خانما میخوان برن عروسی

وقتی خانما میخوان برن عروسی :))))

کنترل بیمار

از روش های کنترل بیمار در میهن عزیزمون ایران

من و همسرم

ایشون منم

در آینده وقتی که زن بگیرم


شازده کوچولو

به قول شازده کوچولو:

"بالاخره یه روزی دلت اهلی یه نفر میشه"

اون روز من حتما حالتو می پرسم


دیر جواب دادن دختر ها در چت!

دلیل دیر جواب دادن دختر ها در چت!

"فقط برای خنده"


تبلیغ بی ادبی نایک nike - سوتی تبلیغاتی نایک


این طراح تبلیغات نایک چقد بی ادبه
خانواده اینجا نشسته ها

سوآرز

سوآرز رو که میشناسید؟؟
همون فوتبالیسته که گاز میگیره!
این عکسه کمتر دیده شده از ایشونه



من چه رابطه ای دارم؟



- ازدواج کردی؟
- نه
- همجنس بازی؟
- نه- پس یعنی دوست پسر داری؟
- یه چیزی بیشتر از این حرفا.
- شریک زندگی داری؟
- یه چیزی کمتر از این حرفا!
نمی دونم، چهل هزار سال از پیدایش زبان به دست انسان میگذره
 ولی هنوز هیچ واژه ای برای توضیح رابطه ای که من دارم به وجود نیومده!



پی نوشت: این دیالوگ از یه فیلمه که یه مقدار تغییرش دادم

ﺭﻭﺯﻩ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ



ﻧﻤﺎﺯﺵ ﺗﺮﮎ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ .
ﺯﯾﺎﺭﺕ ﻋﺎﺷﻮﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﺪ .
ﺭﻭﺯﻩ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ .
ﻣﺴﺠﺪ ﻣﯿﺮﻭﺩ ... ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺪﺍﯾﯿﺴﺖ ...
ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ ﺩﻟﻢ ﮔﺮﻓﺖ ...

.
.

ﺩﺭ ﺩﻝ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺯﺩﻡ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻨﯿﺪ ﻣﻦ ﻫﻢ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ
ﻧﻤﺎﺯ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻧﻢ ﻭﻟﯽ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺭﻭﯼ ﻟﺒﻬﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﻡ ﻣﯿﺎﻭﺭﺩ ...
ﺩﺳﺘﻬﺎﯼ ﭘﯿﻨﻪ ﺑﺴﺘﻪ ﭘﺪﺭﻡ ﺭﺍ ﺩﺳﺘﻬﺎﯼ ﺧﺪﺍ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ...
ﺯﯾﺎﺭﺕ ﻋﺎﺷﻮﺭﺍ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻧﻢ ﻭﻟﯽ ﮔﺮﯾﻪ ﯾﺘﯿﻤﯽ ﺩﺭ ﺩﻟﻢ ﻋﺎﺷﻮﺭﺍ ﺑﺮﭘﺎ ﻣﯿﮑﻨﺪ ...
به صندوق صدقه پول نمی اندازم ﻭﻟﯽ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺩﺧﺘﺮﮎ ﻓﺎﻝ ﻓﺮﻭﺵ ﻓﺎﻟﯽ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﺮﻡ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻧﻢ ...
ﻣﺴﺠﺪ ﻣﻦ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﺎﺩﺭﺑﺰﺭﮒ ﭘﯿﺮ ﻭ ﺗﻨﻬﺎﯾﻢ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﯾﺪﻥ ﻣﻦ ﮐﻠﯽ ﺩﻟﺶ ﺷﺎﺩ ﻣﯿﺸﻮﺩ ...
ﺧﺪﺍﯼ ﻣﻦ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻏﻤﻬﺎ ﺗﻨﻬﺎﯾﻢ ﻧﻤﯿﮕﺬﺍﺭﺩ ...
ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﺗﻮﻟﺪ ﻫﺮ ﻧﻮﺯﺍﺩﯼ ﺗﻮﻟﺪ ﺧﺪﺍﺳﺖ ﻭ ﻫﺮ ﺑﻮﺳﻪ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﺗﺠﻠﯽ ﺍﻭ ...
ﻣﺎﺩﺭﻡ؛ ﺧﺪﺍﯼ ﻣﻦ ﻭ ﺧﺪﺍﯼ ﻫﻤﺴﺎﯾﻪ ﯾﮑﯿﺴﺖ .
ﻓﻘﻂ ﻣﻦ ﺟﻮﺭ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﻢ ﻭ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ ...
ﺧﺪﺍﯼ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎﺳﺖ ﻧﻪ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﺁﻧﻬﺎ.

"فریدون فرخزاد"

کفش مدل روز

یه چند روزی نیستم!
حالا که نیستم یه کفش خوشگل میزام تا ببینید!
خوبــه؟


شوخی با کریس رونالدو

ببین با رونالدو چه کارا که نکردن
این فتوشاپ چه بلایی سر ملت اورده هاا




و این


صندوق انتقادات و پیشنهادات!

همشیه عقیده داشتم آدم باید انتقاد پذیر باشه!

انتقاد پذیری خیلی خوبه


البته اینجوری باید انتقاد پذیر باشه!


بچه پررو

بچه گرسنه شده خب!

ببین چجور نگاه میکنه


ریاضی 1...


ریاضی 1...
ریاضی 2..
ریاضی بشقاب پرنده...
ریاضی چرا نمیخنده...
انتگرال یگانه...
انتگرال دوگانه...
انتگرال سه گانه...
حالا دسسسس دسسس...
انتگرال دس توابع رقص...
حالا برعکس...
توابع دس، انتگرال رقص....
اون سینوس کسینوسا که دس نمیزنن ایشالا برن زیر رادیکال...
اثرات زیاد درس خوندنه شما زیاد جدی نگیر

داداشای گلم


داداشای گلم
شلوار رنگی بپوشید

 ولی خداییش دیگه کفش زرد و شلوار قرمز و پیراهن سبز نپوشید
اسمارتیز که نیستید آخه

:)

:)

دقت کنــــید :)

)

سید جواد کلب العلی - تتلوی سابق


مقام معظم رهبری سید جواد کلب العلی (تتلوی سابق)

را به عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد


20 درصد شما , 80 درصد ما

یعنی این ترول رو که دیدم تا نیم ساعت خندیدم!
جواب دندان شکنی بود


شیر مفید است

من از بچگی یاد گرفتم شیر خیلی مفیده!

مخصوصا شیر ....




دستشویی پمپ بنزین


وقتی که هم خلاقیت باشه هم سلیقه
نتیجش این میشه

عکس جالب

عکسی باحالیــــه , نه؟؟