.: نمـــــــــــــکی :.
.: نمـــــــــــــکی :.

.: نمـــــــــــــکی :.

فقط بخندید

تیــــکــــه هـــــای باحـــــــال ...!!!


دوستان به صفحه ی اول هم سر بزنید
قول میدم پشیمون نشید


حقیقت ته خیاره

اشتهام عینکی شده (چیزی نمونده کور بشه)

زشت اونه که یه پیرزن تو خیابون شلوار لی پاش کنه و با موتور تک چرخ بزنه

اگه کسی از دست من دلخوره، دلشو بخوره

اگه باد بیاد کج میشه (قد بلنده)

یه پارچ آب بریز تو لیوان به من بده

یه دونه ای ، اگه دوتا بودی میبسمت به گاری

همچی میزنمت که عرش خدا بلرزه

بمون یه چای سیخ بزنم واست

شما شدی ناصرالدین شاه، ما شده ایم اصغر شیره ای؟

این روزا همه از من شماره میخوان شما چطور؟

یه دهن گنده دیگه.... یه پسر بی مصرف دیگه

از اقبال بدم آینه فروش شهر کورا شدم

بنده ی خدا به امان خدا

این عشق کاغذی رو فراموش کن
این لباسی که پوشیدی داره به تنت گریه میکنه
نگاه کردن بهت کفاره داره، چه برسه حرف زدن باهات

حیا رو خورده، آبرو رو قورت داده

قرار نیست هرچی که لایق خودته، تو دهن من بزاری

دکورشون که مال عهد دقیانوس بود

برو کنار قلتک شهرداری اومد(چاق بودن)

دماغت رو کشیدی بالا، چشات سبز شده

مگه خیار دیدی که اینقد نمک می پاشی،نمکدون

یکی تو راست میگیری، یکی چوپان دروغگو

تو مغزش دور برگردون زده

طرف شیش هیچ به گاو باخته

گاو پیشت پروفسوره

خدا آدمو خر بکنه، گرفتار خر نکنه

الهی موش کور بخورتت که نفهمه چی خورده

پینوکییو آدم شد تو هنوز آدم نشدی

لطف کن محبت نکن

آدم تو شهر سگا گربه ی شهر باشه، اما اینقد زن ذلیل نباشه

کم پیدایی الحمدالله

حرف نزنی نمیگن لالی

زندگی توام که با خط یا شیر میگذره

خوش اومدی به درک

چقد گفتم خریت مد نشده، دنبال لباسش نگردین

چوب کاری میفرمایین

باور کن دیگه به اندازه ارزنی تو دلم جا نداری

خیلی سر به زیری ، به تیر برق نخوری

حیف اونایی که مردن و صدای تورو نشنیدن (بدصدایی)

دست میدی، باهاس انگشتاتو بشماری

حرف یومیه اش رو بلد نیست بزنه


دوستان به صفحه ی اول هم سر بزنید
قول میدم پشیمون نشید

اینم دوس دختره داریم؟

دیشب رفتم استخر, بعد از شنا اومدم لباسامو بپوشم دیدم رو موبایلم 4 تا میس کاله 6 تا اس ام اس از دوس دخترم:


اس ام اس 1: عزیزم چرا زنگ میزنم جواب نمیدی؟


اس ام اس 2: انگار سرت شلوغه جواب اس ام اس هم نمیدی.


اس ام اس 3: همین الان زنگ میزنی وگرنه من می دونم وتو!


اس ام اس4: کثافت آشغال معلوم هست کدوم گوری هستی؟


اس ام اس 5: تقصیر منه که آدم حسابت کردم کچل ایکبیری با اون مامان چاقت. گمشو برو پیش همون دختر عموی...


اس ام اس6: راستی اینم میگم که بسوزی منو دوستت کسرا دو ماهه رابطه داریم.... بای!!!


██ سوتی در شبکه manoto ██

██ سوتی در شبکه manoto ██


کسرا مجری برنامه من و تو پلاس تو یکی از برنامه ها شلوارش پاره شده جای ناجوریه خیلی تابلو هست

چرا؟!


چرا به من که با هشت پسر رابطه دارم میگن خراب !!!


ولی به تو که با هشت دختر رابطه داری میگن :مرد واقعی !!!


پسر : خب قفلی که با 8 کلید باز بشه خرابه !!


!ولی کلیدی که 8 تا قفل رو باز کنه شاه کلید !!!

بــــغبـــغـــو ...!!


دوش دیدم کفتری نر روی بام

ماده ای را دید و گفتا بغبغو

ماده اما با هزاران کبر و ناز

درجوابش گفت امشب نغنغو

بعد یک ساعت پشیمان گشت و رفت

 پیش نر گفتا که اینک بغبغو

نر بگفتا دیر شد دیگر شما

ناز فرمودی و ما هم جغجغو...

::دختر پسر های خزباز این بار در پارک پردیسان::

::دختر پسر های خزباز این بار در پارک پردیسان::

برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید

خیلی عکسا جذابی ان ها

ادامه مطلب ...

توجه.......برای آقایان

توجه.......برای آقایان


اگه خواستی با یه دختر ازدواج کنی..
زیاد درگیر این نشو که پدر و مادرش کی هستند و خانواده اش از نظر مادی و معنوی در چه سطحی هستند.
تحقیق که کن که توی لیست دوست پسرای دوران مجردیش ، دوستات یا آشناهات نباشن تا وقتی خواستی برای همسرت شیرینی بخری..
رفیقت نگه : د ِ نــه دِ ناپلئونی بخر بیشتر دوس داره

حواسه هودتونو داشته باشید

بلافاصله بعد از اینکه زن پیتر از زیر دوش حمام بیرون اومد پیتر وارد حمام شد… همون موقع زنگ در خونه به صدا در اومد… زن پیتر یه حوله دور خودش پیچید و رفت تا در رو باز کنه… همسایه شون -رابرت- پشت در ایستاده بود… تا رابرت زن پیتر رو دید گفت: همین الان ۱۰۰۰ دلار بهت میدم اگه اون حوله رو بندازی زمین!… بعد از چند لحظه تفکر ، زن پیتر حوله رو میندازه و رابرت چند ثانیه تماشا می کنه و ۱۰۰۰ دلار به زن پیتر میده و میره… زن دوباره حوله رو دور خودش پیچید و به حمام برگشت… پیتر پرسید: کی بود زنگ زد؟ زن جواب داد: رابرت همسایه مون بود… پیتر گفت: خوبه… چیزی در مورد ۱۰۰۰ دلاری که به من بدهکار بود گفت؟!

متاسف باشید برا خودتون منحرفا

من که نه یاد چیزی افتادم نه منحرف شدم


استاد زیست شناسی

بله خیلی وقت بود جوک نذاشته بودم

گفتم این حوکه خوبه شما هم فیض ببرید



استاد زیست شناسی داشته آلت جنسی مرد رو توضیح میداده، میگه: این آلت مثل زایده ایست که به بدن مرد چسبیده، جاسم جان لطفاٌ بیا اینجا برای کلاس تشریح کن.‌ جاسم جان هم که از قضا عرب بوده میاد پای تخته و میکشه پایین .استاده یک نگاهی میکنه، میگه:بله همونطوری که گفتم، جاسم زایده ایست که به این آلت چسبیده

پنج نوع کردن داریم



پنج نوع کردن داریم :
1 فکر بد کردن

2 . بازی کردن

3. پرتاب کردن

4. شوخی کردن

.

.

.

.


5 . بسوزه دماغ اونایی که فکر بد کردن .


زنـــــم فـــــرار کـــــرد.مگه مشکلم چی بود آخـــــه؟

زنـــــم فـــــرار کـــــرد.مگه مشکلم چی بود  آخـــــه؟

چرا؟ از وقتی رفته تنها شدم به نظر شما مشکلی داشتم؟

حی میگید زنای آمریکا خوشگلن

آخه شما چرا انقد ناسپاسی میکنید؟

زن به این خوشگلی میرید سراغ کــــــــــی آخه؟

عکس های فوق العاده جذاب از عادل فردوسی پور

ایندفعه در یه حرکت فوق سری و زیرکانه اومدم که بعد از چند روز یه پست جذاب بزارم

نبینی ضرر کردی به من چی؟ تصمیم با خودته


یه سری عکس شکار لحظه ها از

عــــــــادل فردوســــــی پور


توضیحات: کسی که کنار فردوسی نشسته کسی نیست جز محسن نامجو

ادامه مطلب ...

سامان ویلسون کجاست؟

خوب تا حالا خیلی نظریه ها درباره ی این که ویلسون کجاست پخش شده

مثلا ===========>

۱-باباش نمیذاره(این که اصلا امکان نداره اگه باباش مخالف بود از همون اول نمیخوند)

۲-زن گرفته(یه کمی مسخره ست به نظر من امکان نداره)

۳-با بچه ها دعواش شده(نا سلامتی مدیر بود اگه کسی باید میرفت از گروه بیرون اون کس ویلسون نبود چون تو گروه قدرت دست اونه)

و چند هزار تا شایعه ی دیگه

حالا من تحقیق کردم یه چیزایی فهمیدم برید ادامه بخونید...............

(این مطلب من نیست حتما بخونید ببینید چی میگه این)


ادامه مطلب ...

مهسا فیسبوک

اینم به دلیل درخواست دوسته عزیزم که زیاد بهم گفت

این پست قفل میشه که....

هرکی خواست پی ام بده بهم یا تو نظرات بگه رمز رو میگم بهش


عکس های زیبا ی مهسا فیسبوک

ارسالی از یکی دیگه از دوستان

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

ای کسانی که روزه نمیگیرید


ای کسانیکه روزه نمیگیرید…….


حداقل افطار کنید….. !


چون از قدیم گویند کار را آن کرد که تمام کرد 


با تشکر

برنامه ی شاد و مفرح برای شما دوست عزیز



 واسه آخر هفته با بچه ها یه برنامه مصرف مواد گذاشتیم
 به همراه چاقو کشی،تجاوز و برنامه شاد و مفرح اسید پاشی... کیا میان؟


توجه!! نگران نباشید آب بازی نداریم !توجه!